witam wszystkich
-
witam wszystkich
witam!
mam na imię Magda . Fanką Michaela jestem od około 20 lat to muzyka na której się wychowałam i która przez całe życie mi towarzyszyła .
Ciężko mi dużo pisać bo wciąż chce mi się płakać więc może na razie wystarczy. Jeśli ktoś ma ochotę poznać mnie czy po prostu pogadać zapraszam.
mam na imię Magda . Fanką Michaela jestem od około 20 lat to muzyka na której się wychowałam i która przez całe życie mi towarzyszyła .
Ciężko mi dużo pisać bo wciąż chce mi się płakać więc może na razie wystarczy. Jeśli ktoś ma ochotę poznać mnie czy po prostu pogadać zapraszam.
- Oluksandra
Witaj!
Doskonale Cię rozumiem, bo sama (mimo iż minęło ponad 2 tygodnie) nadal nie mogę w to uwierzyc i się z tego otrząsnąc.
Może to zabrzmi głupio, ale codziennie rano budzę się i wydaje mi się, że Michael nadal jest wśród nas. Wtedy powtarzam sobie: "Tak, to prawda, Michael Jackson nie żyje". No i spada na mnie ta porażająca wiadomośc codziennie od nowa. :[
Pozdrawiam Cię!
Doskonale Cię rozumiem, bo sama (mimo iż minęło ponad 2 tygodnie) nadal nie mogę w to uwierzyc i się z tego otrząsnąc.
Może to zabrzmi głupio, ale codziennie rano budzę się i wydaje mi się, że Michael nadal jest wśród nas. Wtedy powtarzam sobie: "Tak, to prawda, Michael Jackson nie żyje". No i spada na mnie ta porażająca wiadomośc codziennie od nowa. :[
Pozdrawiam Cię!
-
Witam Cię.
Kocham Michaela od raptem 3 lat(wiem, co to jest)
Brakuje mi go bardzo. Jego śmierć wywróciła mój świat do góry nogami. Nieprędko się pozbieram:-(
Pozdrawiam serdecznie!
Kocham Michaela od raptem 3 lat(wiem, co to jest)
Brakuje mi go bardzo. Jego śmierć wywróciła mój świat do góry nogami. Nieprędko się pozbieram:-(
Pozdrawiam serdecznie!
,,Miał dom i rodzinę, spokojnie mógł żyć
Lecz często uciekał, by stanąć przed wami
By znów nabrać sił, by znów nabrać sił
Bo czasu miał mało, przeczuwał to(...)
[*]
Lecz często uciekał, by stanąć przed wami
By znów nabrać sił, by znów nabrać sił