Siemka

W tym dziale 'Michael Jackson Polish Team Forum' możesz się przedstawić pozostałym MJówkom (czyli fanom z MJPT). Dział przeznaczony przede wszystkim dla nowoprzybyłych osób. Swoją przygodę z forum zacznij od tego działu, napisz o sobie, swoim fanowaniu... co uznasz za odpowiednie.
Jackson_14

Siemka

Post autor: Jackson_14 »

Witam wszystkich !
Chciałem zacząć uczestniczyć na tym forum i w tym dziale mogę chyba zacząc ?
No więc nazywam sie Łukasz i jestem (początkującym) fanem Michaela Jacksona. Zaczęło sie to tak, że kiedys gdy przeglądałem strony w necie, natrafiłem na teledysk Michaela "Smooth Criminal" :mj: . wczesniej słyszałem o Majkelu ale nie interesowałem sie nim. A ten utwór mnie zachipnotyzował nenene . Od tamtej pory cały czas słuchałem tej piosenki i wpatrywałem się w klip. Niedługo potem zacząłem( nałogowo) ściągac inne teledyski i piosenki MJ. Byłem coraz bardziej zachwycony !

Osobiścią chodze do szkoły tanecznej i niedługo po tym jak obejrzałem "Smooth Criminal" poraz pierwszy miałem pojechac na konkurs taneczny. Był to generalnie konkurs tańca "klasycznego" lecz trzeba było tam równiez przedstawić "układ dowolny" Oczywicie wszyscy przygotowywali układy klasyczne. A co ja zrobiłem ? Trzy tygodnie przed konkursem do którego szykowałem sie cały rok pożuciłem mój układ i zacząłem tańczyć "Smooth Criminal".

Kiedy już byłem na konkursie i zatańczyłem moj układzik :mj: komisja była w szoku. :-) Dostałem najdłuzsze oklaski z wszystkich uczestników :-) Niestety żadnego porządnego miejsca nie dostałem ale jednak byłem z siebie dumny ;-) No i dostałem 6 numerów od dziewczyn ;)

Dzieki wszystkim za uwage :) Mam nadzieję że teraz będe odwiedzał to forum i pisał na nim :)
Awatar użytkownika
Anitka

Post autor: Anitka »

Hehe no gratuluję tych 6 numerów nenene
Powiedz (Jeżeli oczywiście wolno mi to wiedzieć) gdzie chodzisz do szkoly baletowej i czy mowi Ci coś Nazwisko Martyna Wójcik :happy:
A masz gdzieś nagranie z tego konkursu??