Trinity pisze:mam pytanie,
Czy ktoś może dzwonił do obsługi klienta do ticketmaster?
Chcę się spytać o ten adres, o możliwości wysłania na ten nie z karty, tylko przy podawaniu danych, oraz o co chodzi z tym kupowaniem biletów dla innych.
Chyba,że ktoś się lepiej czuje z angielskim to może zadzwonić :D
+44 (0) 161 385 1420
Ja się podepnę bo te same pytania mnie dręczą :)
W zakładce gdzie rejestrujemy kartę najpierw mamy
Billing Address -----Czy mają to być moje dane czy posiadacza karty (karta nie jest moja) ???????
wyżej jest taka oto informacja,może ktoś powie w skrócie o co chodzi bo nie bardzo rozumiem :( :
Enter the credit card billing address and name exactly as it appears on your credit card statement.
(your tickets will be shipped to this address)
IMPORTANT: Please note that by changing your address below, your address will be changed permanently. This change will affect all future bookings made with this stored billing option. For all bookings already made, you will need to notify Ticketmaster of your change of address by going to the customer service help page and searching for change of address. Any tickets already posted out will automatically go to the address you provided to us when you made the initial booking.
Proszę o pomoc! Zostało coraz mniej czasu a ja już jestem kłębkiem nerwów!