Strona 934 z 986

: śr, 28 mar 2012, 12:02
autor: Talitha
Michael w roli akwizytora, wykorzystujący przy tym swoje atuty, ech...
Będąc na miejscu tych dzieci nawet nie zwróciłabym uwagi na jakiś tam cud techniki.

Głos na reklamę Esonic.

: śr, 28 mar 2012, 14:35
autor: kamlox
AlphaBits ze względu na słabą jak dla mnie treść

: śr, 28 mar 2012, 16:46
autor: @neta
Konwencjonalne oddaje głos na Convention.Ostatnie podrygi The Jacksons w błyszczących opiętych ubrankach mnie nie ruszają, a Michael jest tam stanowczo PRZEZ POMYŁKĘ.Ach gdyby....to może by....i wtedy wszystko byłoby inaczej glupija
Esonic---> Schwarzenegger muzyki je je je

: śr, 28 mar 2012, 18:37
autor: kamiledi15
To ja zmieniam swój głos, skoro obie części Chase są traktowane razem.
Z tych chyba faktycznie najsłabsze jest Convection. Widać, że wykorzystali jakiś stary dubel sprzed wypadku, stąd scena wybuchu nie wyszła tak dobrze, jak by chcieli, na przykład Michael po zejściu ze schodów robił jeszcze efektowny obrót. Ta sama piosenka co w wersji Street, tyle że Street jest bardziej pomysłowe i ciekawsze. Tutaj tylko ludzie oglądają sobie koncert z Pepsi w rękach. Sama reklama może nie jest zła, ale jest najsłabsza z tym, które zostały. Po prostu za mało pomysłowa, zabrakło jakiegoś ciekawego elementu w przeciwieństwie do pozostałych. Do Jacksons nic nie mam :D

: śr, 28 mar 2012, 22:26
autor: MJowitek
oho, mój faworyt jakby odpadał, sesese :knuje:
Jeszcze czekamy, czekamy.

A tymczasem.. przerwa w reklamach, czas na informacje. Zonk?
W związku z zapowiadanym spadkiem temperatur w najbliższych dniach koniec tej rundy wyznaczam na piątek 21.00.
Specjaliści na ostatnim zebraniu w Kopenhadze zaprorokowali, iż fani zgnuśnieją w weekend w domu i pełni frustracji związanej z opadami śniegu, będą eliminować kolejne pozycje Ogniwa. Zatem sensownie będzie, jak z wigorem zabiorą się za nową rozgrywkę.
Zapraszamy na nasz kanał pogodowy, czynny 24h.
http://www.pogodynka.pl/

A tymczasem w studio pani Stasia opowie nam jak giną kolejne reklamy.

WFF zapowiada manifestacje w Warszawie w związku z rodzącym się polowaniem na Polowanie. Póki co Warszawiacy okazują się dość łaskawi i konwencjonalnie głosują za egzekucją przykrótkich spodni. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, iż akcję sponsoruje Coca-Cola.

Pytanie do widzów:
Istotna informacja w tym wydaniu wiadomości to:
A. Kontrowersyjna zmiana fryzury pani Stasi szeroko komentowana w Kopenhadze.
B. Wyznaczenie końca tej rundy na piątek 21.00
C. Nie wiem, podczas wiadomości idę siku i zrobić popcorn.

Wyślij smsa (koszt 2.56PLN plus VAT) o treści A/B/C (it`s easy as 1-2-3) aby wygrać możliwość debaty z Panem Krzysztofem na temat wpływu facebooka na forum oraz oogenezę motyli.

: czw, 29 mar 2012, 19:41
autor: triniti
Przespałam kilka rundek…no ale może coś sie da jeszcze naprawić…?
We wczesniejszych nie mogłam uczestniczyć z przyczyn oczywistych -
twitterowo facbookowe manewry, potyczki słowne, linkowanie itp, mnóstwo niekłamanej uciechy.


Ale teraz to ja już nie wiem , na który zestaw pytań mam
odpowiedzieć, bo pani Stasia namieszała troszeczkę. :wtf:

i żeby w coś się znowu nie wpakować z wrodzonym sobie wdziękiem, to chyba bezpiecznie bedzie dobić Convention, bo faktycznie szczerzących zęby Jacksonów tam jakby w nadmiarze.

I musze przyznać, że pogodynka wyczuła pismo nosem.
Temperatura właśnie spadła nieprzyzwoicie o 10 kresek w ciągu godziny kiedy to przemieszczałam się z punktu A do punku B, widziałam dosłownie ja leci na łeb. No ale nie ma tego złego, bo tęcza za to zabłysła i tak się na nią zagapiłam, że nie zauważyłam jak zasypuje mnie po kostki grad.
Gratuluję pani Stasi nowej fryzury, tylko trzeba uważać na kaprysy aury, szczególnie teraz.

Natomiast od razu zastrzegam, że z wysyłania smsów rezygnuję mimo niezywkłej pokusy by porozmawiać z Panem Krzystofem, bo potem zasypuje mnie niekończący się spam z zapewnieniami o wiecznej szczęśliwości, no a ja jestem już tak szczęśliwa, że aż do obrzydzenia.


Głos leci na - CONVENTION...

: pt, 30 mar 2012, 23:35
autor: MJowitek
Witamy ponownie przed odbiornikami!
Proszę państwa, jest antyzwycięzca tej rundy!
Oto on, jedyny, niepowtarzalny - Convention!


<gwizdy>
<buczenie>
<Convention zawstydzone schodzi ze sceny w przykrótkich spodniach>

Kto będzie następną gwiazdą krótkiego sezonu?
Oto oni! Oto kandydaci!


The Chase
Obrazek
[1][2]

Billie Jean street
Obrazek

Dreams
Obrazek

Pepsi I'll Be There
Obrazek

LA Gear
Obrazek

Alpha Bits
Obrazek

Esonic
Obrazek

HIStory tour promo
Obrazek

Kirara Basso
Obrazek

VMA 2009
Obrazek

Uwaga! Zgniłe pomidory do nabycia we wszystkich kioskach!

: sob, 31 mar 2012, 0:26
autor: kamlox
Ponownie głos na AlphaBits.
Uzasadnienie takie jak poprzednio

: sob, 31 mar 2012, 11:57
autor: kamiledi15
A ja będę bronił Alphabits i postawię na History Tour Promo - większość reklamy to stepujące nogi :smiech: i parę chaotycznych urywków z wcześniejszych teledysków lub występów. Mało pomysłowe, a te stepujące nogi trochę nijak się mają do Michaela.

: sob, 31 mar 2012, 17:22
autor: SasiaxD
Ominełam parę rund, nie jestem tu od dawna ale spodobał mi się pomysł tego tematu. Z reklam według mnie najsłabsza jest HIStory tour promo. Mało ciekawa i słabo zachęcająca.

: sob, 31 mar 2012, 20:08
autor: marcinokor
Alpha Bits - reklamy dla dzieci naprawdę mogą być mądrzejsze.

: sob, 31 mar 2012, 20:30
autor: Talitha
HIStory tour promo, ta reklama oddaje klimat stylu Michaela Jacksona ery HIStory. Gdybym zobaczyła ją wtedy w telewizji zareagowałabym jakby prąd mnie pokopał ;D
Oddaje to co powinna, widzimy m.in. fragmenty tras, legendarne mokasyny w akcji, słyszymy "aaooouu". Reszta pozostaje zagadką, podoba mi się ten niedosyt. Czym zaskoczy Michael tym razem?

Ponownie oddaję głos na Esonic.
Motyw jak z filmu "Moonwalker", dzieci wałęsające się po ulicy... tyle, że nie mogę pojąć co tam robi ten pokaz multimedialny?
Nie czujecie tej reklamowej hipokryzji? Kłóci mi się z tym wizerunek Michaela, kompletnie nie pasuje to do sytuacji. :surrender:

: sob, 31 mar 2012, 20:34
autor: kamiledi15
Mi w History Promo nie podobają się te stepujące nogi, mogli nagrać lepsze, bardziej ,,michaelowe" ruchy.

: ndz, 01 kwie 2012, 12:07
autor: MJowitek
Ja się chciałam wypowiedzieć, nawet zaczęłam mieć kandydata, ale zgłupiałam...

Ja tu tylko prowadzę, temat jest Krzyśka, reklamy też on zebrał i na nie mnie tu zwabił, i teraz mam pytanie.
Co było pierwsze, jajko czy kura?
Czyli Kirara Basso contra Dangerous Desert Commercial:
http://www.youtube.com/watch?v=tIqTS4cO ... creen&NR=1

Co do History Tour Promo, to step kojarzy mi się z MJem rozrabiającym w końcówce Black or White, a także z Fredem Astaire, choć pewnie mój tok myślenia nie pokrywa się z zamysłem twórcy reklamy...
W Esconic mam natomiast radochę, bo to jak dla mnie wyszminkowany Wall-E. co z tego, że z innej epoki, toż najwyraźniej podział na tu i teraz nie jest zobowiązujący.

Zatem, dość niepewnie, głos na LaGear. Fajnie, buty nie przemakają nawet jak się lata po nocy po błocie. Hm. Sama nie wiem czego się czepiam... :wariat:

: pn, 02 kwie 2012, 1:07
autor: kaem
Tu chyba większym autorytetem będzie Willy. Ale wiem, że są dwie wersje- Michael zamieniający się w piasek i w wodę.
anialim pisze:http://adage.com/article/news/pepsi-par ... te/233825/

Pepsi is paying homage to the King of Pop one more time.

The brand is working with Michael Jackson's estate to create a limited-edition package featuring the singer, according to an executive close to the company. The package coincides with the 25th Anniversary of the "Bad" album, which was released on Aug. 31, 1987.

The package will be a 16 oz. can available in convenience stores and grocery stores around Memorial Day, according to Beverage Digest. The can, said to have a blue background with an image of Mr. Jackson dancing, is expected to cost 99 cents. Pepsi declined to comment.

Pepsi sponsored the 1988 Bad World Tour. The tour spanned 16 months, with 123 concerts in 15 countries attended by 4.4 million fans. It was the largest-grossing tour in history and the one with the largest audience.

The brand's relationship with Mr. Jackson dates to 1984 and the "New Generation" campaign. The singer's hair caught fire during a commercial shoot that was part of that campaign. Mr. Jackson appeared in a number of ads for the brand over the years, performing versions of "Billie Jean" and "Bad," among other songs.

Pepsi has a long association with music but has been emphasizing it in the past year. It poured $60 million into a sponsorship of "X Factor," Simon Cowell's music competition, and featured the show's winner, Melanie Amaro, in a Super Bowl spot. The tagline for the ad, created by TBWA/Chiat/Day was "Where there's Pepsi, there's music."

Earlier this week, Pepsi confirmed to Ad Age its relationship with singer Nicki Minaj, who is said to be appearing in a new global campaign for the brand.
No i proszę. Pepsi wchodzi na MJPT ;-)

Tymczasem głosuję na Esonic. Michael sprowadzony jest tam do lalki, manekina. Choć remix Earth Song, moim zdaniem pokrzywdzony kiedyś w tym temacie, pasuje jak ulał do futurystycznej estetyki.