Najsłabsze Ogniwo
Konwencjonalne oddaje głos na Convention.Ostatnie podrygi The Jacksons w błyszczących opiętych ubrankach mnie nie ruszają, a Michael jest tam stanowczo PRZEZ POMYŁKĘ.Ach gdyby....to może by....i wtedy wszystko byłoby inaczej 
Esonic---> Schwarzenegger muzyki je je je

Esonic---> Schwarzenegger muzyki je je je
Człowieku, naucz się tańczyć, bo inaczej aniołowie w niebie nie będą wiedzieć, co z tobą zrobić - Św. Augustyn
- kamiledi15
- Posty: 753
- Rejestracja: śr, 24 lut 2010, 22:07
- Lokalizacja: Koło Warszawy
To ja zmieniam swój głos, skoro obie części Chase są traktowane razem.
Z tych chyba faktycznie najsłabsze jest Convection. Widać, że wykorzystali jakiś stary dubel sprzed wypadku, stąd scena wybuchu nie wyszła tak dobrze, jak by chcieli, na przykład Michael po zejściu ze schodów robił jeszcze efektowny obrót. Ta sama piosenka co w wersji Street, tyle że Street jest bardziej pomysłowe i ciekawsze. Tutaj tylko ludzie oglądają sobie koncert z Pepsi w rękach. Sama reklama może nie jest zła, ale jest najsłabsza z tym, które zostały. Po prostu za mało pomysłowa, zabrakło jakiegoś ciekawego elementu w przeciwieństwie do pozostałych. Do Jacksons nic nie mam :D
Z tych chyba faktycznie najsłabsze jest Convection. Widać, że wykorzystali jakiś stary dubel sprzed wypadku, stąd scena wybuchu nie wyszła tak dobrze, jak by chcieli, na przykład Michael po zejściu ze schodów robił jeszcze efektowny obrót. Ta sama piosenka co w wersji Street, tyle że Street jest bardziej pomysłowe i ciekawsze. Tutaj tylko ludzie oglądają sobie koncert z Pepsi w rękach. Sama reklama może nie jest zła, ale jest najsłabsza z tym, które zostały. Po prostu za mało pomysłowa, zabrakło jakiegoś ciekawego elementu w przeciwieństwie do pozostałych. Do Jacksons nic nie mam :D
oho, mój faworyt jakby odpadał, sesese
Jeszcze czekamy, czekamy.
A tymczasem.. przerwa w reklamach, czas na informacje. Zonk?
W związku z zapowiadanym spadkiem temperatur w najbliższych dniach koniec tej rundy wyznaczam na piątek 21.00.
Specjaliści na ostatnim zebraniu w Kopenhadze zaprorokowali, iż fani zgnuśnieją w weekend w domu i pełni frustracji związanej z opadami śniegu, będą eliminować kolejne pozycje Ogniwa. Zatem sensownie będzie, jak z wigorem zabiorą się za nową rozgrywkę.
Zapraszamy na nasz kanał pogodowy, czynny 24h.
http://www.pogodynka.pl/
A tymczasem w studio pani Stasia opowie nam jak giną kolejne reklamy.
WFF zapowiada manifestacje w Warszawie w związku z rodzącym się polowaniem na Polowanie. Póki co Warszawiacy okazują się dość łaskawi i konwencjonalnie głosują za egzekucją przykrótkich spodni. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, iż akcję sponsoruje Coca-Cola.
Pytanie do widzów:
Istotna informacja w tym wydaniu wiadomości to:
A. Kontrowersyjna zmiana fryzury pani Stasi szeroko komentowana w Kopenhadze.
B. Wyznaczenie końca tej rundy na piątek 21.00
C. Nie wiem, podczas wiadomości idę siku i zrobić popcorn.
Wyślij smsa (koszt 2.56PLN plus VAT) o treści A/B/C (it`s easy as 1-2-3) aby wygrać możliwość debaty z Panem Krzysztofem na temat wpływu facebooka na forum oraz oogenezę motyli.

Jeszcze czekamy, czekamy.
A tymczasem.. przerwa w reklamach, czas na informacje. Zonk?
W związku z zapowiadanym spadkiem temperatur w najbliższych dniach koniec tej rundy wyznaczam na piątek 21.00.
Specjaliści na ostatnim zebraniu w Kopenhadze zaprorokowali, iż fani zgnuśnieją w weekend w domu i pełni frustracji związanej z opadami śniegu, będą eliminować kolejne pozycje Ogniwa. Zatem sensownie będzie, jak z wigorem zabiorą się za nową rozgrywkę.
Zapraszamy na nasz kanał pogodowy, czynny 24h.
http://www.pogodynka.pl/
A tymczasem w studio pani Stasia opowie nam jak giną kolejne reklamy.
WFF zapowiada manifestacje w Warszawie w związku z rodzącym się polowaniem na Polowanie. Póki co Warszawiacy okazują się dość łaskawi i konwencjonalnie głosują za egzekucją przykrótkich spodni. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, iż akcję sponsoruje Coca-Cola.
Pytanie do widzów:
Istotna informacja w tym wydaniu wiadomości to:
A. Kontrowersyjna zmiana fryzury pani Stasi szeroko komentowana w Kopenhadze.
B. Wyznaczenie końca tej rundy na piątek 21.00
C. Nie wiem, podczas wiadomości idę siku i zrobić popcorn.
Wyślij smsa (koszt 2.56PLN plus VAT) o treści A/B/C (it`s easy as 1-2-3) aby wygrać możliwość debaty z Panem Krzysztofem na temat wpływu facebooka na forum oraz oogenezę motyli.
Przespałam kilka rundek…no ale może coś sie da jeszcze naprawić…?
We wczesniejszych nie mogłam uczestniczyć z przyczyn oczywistych -
twitterowo facbookowe manewry, potyczki słowne, linkowanie itp, mnóstwo niekłamanej uciechy.
Ale teraz to ja już nie wiem , na który zestaw pytań mam
odpowiedzieć, bo pani Stasia namieszała troszeczkę.
i żeby w coś się znowu nie wpakować z wrodzonym sobie wdziękiem, to chyba bezpiecznie bedzie dobić Convention, bo faktycznie szczerzących zęby Jacksonów tam jakby w nadmiarze.
I musze przyznać, że pogodynka wyczuła pismo nosem.
Temperatura właśnie spadła nieprzyzwoicie o 10 kresek w ciągu godziny kiedy to przemieszczałam się z punktu A do punku B, widziałam dosłownie ja leci na łeb. No ale nie ma tego złego, bo tęcza za to zabłysła i tak się na nią zagapiłam, że nie zauważyłam jak zasypuje mnie po kostki grad.
Gratuluję pani Stasi nowej fryzury, tylko trzeba uważać na kaprysy aury, szczególnie teraz.
Natomiast od razu zastrzegam, że z wysyłania smsów rezygnuję mimo niezywkłej pokusy by porozmawiać z Panem Krzystofem, bo potem zasypuje mnie niekończący się spam z zapewnieniami o wiecznej szczęśliwości, no a ja jestem już tak szczęśliwa, że aż do obrzydzenia.
Głos leci na - CONVENTION...
We wczesniejszych nie mogłam uczestniczyć z przyczyn oczywistych -
twitterowo facbookowe manewry, potyczki słowne, linkowanie itp, mnóstwo niekłamanej uciechy.
Ale teraz to ja już nie wiem , na który zestaw pytań mam
odpowiedzieć, bo pani Stasia namieszała troszeczkę.

i żeby w coś się znowu nie wpakować z wrodzonym sobie wdziękiem, to chyba bezpiecznie bedzie dobić Convention, bo faktycznie szczerzących zęby Jacksonów tam jakby w nadmiarze.
I musze przyznać, że pogodynka wyczuła pismo nosem.
Temperatura właśnie spadła nieprzyzwoicie o 10 kresek w ciągu godziny kiedy to przemieszczałam się z punktu A do punku B, widziałam dosłownie ja leci na łeb. No ale nie ma tego złego, bo tęcza za to zabłysła i tak się na nią zagapiłam, że nie zauważyłam jak zasypuje mnie po kostki grad.
Gratuluję pani Stasi nowej fryzury, tylko trzeba uważać na kaprysy aury, szczególnie teraz.
Natomiast od razu zastrzegam, że z wysyłania smsów rezygnuję mimo niezywkłej pokusy by porozmawiać z Panem Krzystofem, bo potem zasypuje mnie niekończący się spam z zapewnieniami o wiecznej szczęśliwości, no a ja jestem już tak szczęśliwa, że aż do obrzydzenia.
Głos leci na - CONVENTION...
Witamy ponownie przed odbiornikami!
Proszę państwa, jest antyzwycięzca tej rundy!
Oto on, jedyny, niepowtarzalny - Convention!
<gwizdy>
<buczenie>
<Convention zawstydzone schodzi ze sceny w przykrótkich spodniach>
Kto będzie następną gwiazdą krótkiego sezonu?
Oto oni! Oto kandydaci!
The Chase

[1][2]
Billie Jean street

Dreams

Pepsi I'll Be There

LA Gear

Alpha Bits

Esonic

HIStory tour promo

Kirara Basso

VMA 2009

Uwaga! Zgniłe pomidory do nabycia we wszystkich kioskach!
Proszę państwa, jest antyzwycięzca tej rundy!
Oto on, jedyny, niepowtarzalny - Convention!
<gwizdy>
<buczenie>
<Convention zawstydzone schodzi ze sceny w przykrótkich spodniach>
Kto będzie następną gwiazdą krótkiego sezonu?
Oto oni! Oto kandydaci!
The Chase

[1][2]
Billie Jean street

Dreams

Pepsi I'll Be There

LA Gear

Alpha Bits

Esonic

HIStory tour promo

Kirara Basso

VMA 2009

Uwaga! Zgniłe pomidory do nabycia we wszystkich kioskach!
- kamiledi15
- Posty: 753
- Rejestracja: śr, 24 lut 2010, 22:07
- Lokalizacja: Koło Warszawy
Ominełam parę rund, nie jestem tu od dawna ale spodobał mi się pomysł tego tematu. Z reklam według mnie najsłabsza jest HIStory tour promo. Mało ciekawa i słabo zachęcająca.
Jeśli chcesz naprawić świat,
najpierw musisz przyjrzeć się sobie i
zmienić się. Zacznij od tego gościa,
którego widzisz w lustrze [...]
najpierw musisz przyjrzeć się sobie i
zmienić się. Zacznij od tego gościa,
którego widzisz w lustrze [...]
- marcinokor
- Posty: 897
- Rejestracja: śr, 31 mar 2010, 17:07
- Lokalizacja: Ustroń
HIStory tour promo, ta reklama oddaje klimat stylu Michaela Jacksona ery HIStory. Gdybym zobaczyła ją wtedy w telewizji zareagowałabym jakby prąd mnie pokopał ;D
Oddaje to co powinna, widzimy m.in. fragmenty tras, legendarne mokasyny w akcji, słyszymy "aaooouu". Reszta pozostaje zagadką, podoba mi się ten niedosyt. Czym zaskoczy Michael tym razem?
Ponownie oddaję głos na Esonic.
Motyw jak z filmu "Moonwalker", dzieci wałęsające się po ulicy... tyle, że nie mogę pojąć co tam robi ten pokaz multimedialny?
Nie czujecie tej reklamowej hipokryzji? Kłóci mi się z tym wizerunek Michaela, kompletnie nie pasuje to do sytuacji.
Oddaje to co powinna, widzimy m.in. fragmenty tras, legendarne mokasyny w akcji, słyszymy "aaooouu". Reszta pozostaje zagadką, podoba mi się ten niedosyt. Czym zaskoczy Michael tym razem?
Ponownie oddaję głos na Esonic.
Motyw jak z filmu "Moonwalker", dzieci wałęsające się po ulicy... tyle, że nie mogę pojąć co tam robi ten pokaz multimedialny?
Nie czujecie tej reklamowej hipokryzji? Kłóci mi się z tym wizerunek Michaela, kompletnie nie pasuje to do sytuacji.

- kamiledi15
- Posty: 753
- Rejestracja: śr, 24 lut 2010, 22:07
- Lokalizacja: Koło Warszawy
Ja się chciałam wypowiedzieć, nawet zaczęłam mieć kandydata, ale zgłupiałam...
Ja tu tylko prowadzę, temat jest Krzyśka, reklamy też on zebrał i na nie mnie tu zwabił, i teraz mam pytanie.
Co było pierwsze, jajko czy kura?
Czyli Kirara Basso contra Dangerous Desert Commercial:
http://www.youtube.com/watch?v=tIqTS4cO ... creen&NR=1
Co do History Tour Promo, to step kojarzy mi się z MJem rozrabiającym w końcówce Black or White, a także z Fredem Astaire, choć pewnie mój tok myślenia nie pokrywa się z zamysłem twórcy reklamy...
W Esconic mam natomiast radochę, bo to jak dla mnie wyszminkowany Wall-E. co z tego, że z innej epoki, toż najwyraźniej podział na tu i teraz nie jest zobowiązujący.
Zatem, dość niepewnie, głos na LaGear. Fajnie, buty nie przemakają nawet jak się lata po nocy po błocie. Hm. Sama nie wiem czego się czepiam...
Ja tu tylko prowadzę, temat jest Krzyśka, reklamy też on zebrał i na nie mnie tu zwabił, i teraz mam pytanie.
Co było pierwsze, jajko czy kura?
Czyli Kirara Basso contra Dangerous Desert Commercial:
http://www.youtube.com/watch?v=tIqTS4cO ... creen&NR=1
Co do History Tour Promo, to step kojarzy mi się z MJem rozrabiającym w końcówce Black or White, a także z Fredem Astaire, choć pewnie mój tok myślenia nie pokrywa się z zamysłem twórcy reklamy...
W Esconic mam natomiast radochę, bo to jak dla mnie wyszminkowany Wall-E. co z tego, że z innej epoki, toż najwyraźniej podział na tu i teraz nie jest zobowiązujący.
Zatem, dość niepewnie, głos na LaGear. Fajnie, buty nie przemakają nawet jak się lata po nocy po błocie. Hm. Sama nie wiem czego się czepiam...

Tu chyba większym autorytetem będzie Willy. Ale wiem, że są dwie wersje- Michael zamieniający się w piasek i w wodę.

Tymczasem głosuję na Esonic. Michael sprowadzony jest tam do lalki, manekina. Choć remix Earth Song, moim zdaniem pokrzywdzony kiedyś w tym temacie, pasuje jak ulał do futurystycznej estetyki.
No i proszę. Pepsi wchodzi na MJPTanialim pisze:http://adage.com/article/news/pepsi-par ... te/233825/
Pepsi is paying homage to the King of Pop one more time.
The brand is working with Michael Jackson's estate to create a limited-edition package featuring the singer, according to an executive close to the company. The package coincides with the 25th Anniversary of the "Bad" album, which was released on Aug. 31, 1987.
The package will be a 16 oz. can available in convenience stores and grocery stores around Memorial Day, according to Beverage Digest. The can, said to have a blue background with an image of Mr. Jackson dancing, is expected to cost 99 cents. Pepsi declined to comment.
Pepsi sponsored the 1988 Bad World Tour. The tour spanned 16 months, with 123 concerts in 15 countries attended by 4.4 million fans. It was the largest-grossing tour in history and the one with the largest audience.
The brand's relationship with Mr. Jackson dates to 1984 and the "New Generation" campaign. The singer's hair caught fire during a commercial shoot that was part of that campaign. Mr. Jackson appeared in a number of ads for the brand over the years, performing versions of "Billie Jean" and "Bad," among other songs.
Pepsi has a long association with music but has been emphasizing it in the past year. It poured $60 million into a sponsorship of "X Factor," Simon Cowell's music competition, and featured the show's winner, Melanie Amaro, in a Super Bowl spot. The tagline for the ad, created by TBWA/Chiat/Day was "Where there's Pepsi, there's music."
Earlier this week, Pepsi confirmed to Ad Age its relationship with singer Nicki Minaj, who is said to be appearing in a new global campaign for the brand.

Tymczasem głosuję na Esonic. Michael sprowadzony jest tam do lalki, manekina. Choć remix Earth Song, moim zdaniem pokrzywdzony kiedyś w tym temacie, pasuje jak ulał do futurystycznej estetyki.
Bitter you'll be if you don't change your ways
When you hate you, you hate everyone that day
Unleash this scared child that you've grown into
You cannot run for you can't hide from you
When you hate you, you hate everyone that day
Unleash this scared child that you've grown into
You cannot run for you can't hide from you