Witam (; Mimi-Yoshi

W tym dziale 'Michael Jackson Polish Team Forum' możesz się przedstawić pozostałym MJówkom (czyli fanom z MJPT). Dział przeznaczony przede wszystkim dla nowoprzybyłych osób. Swoją przygodę z forum zacznij od tego działu, napisz o sobie, swoim fanowaniu... co uznasz za odpowiednie.
Awatar użytkownika
mimi-yoshi

Witam (; Mimi-Yoshi

Post autor: mimi-yoshi »

Wiem, że mój nick jest beznadziejny, ale przywyczaiłam się już do niego, bo towarzyszy mi kilka lat (;. Wchodzę na to forum od pewnego czasu i wydaje się być naprawdę interesujące. Bardzo lubię czytać Wasze wypowiedzi na temat twórczości MJa i jego wizerunku. Każdy wyraża swoje zdanie w kulturalny sposób,a nawet jak są spięcia, to przeradzają się w interesującą dyskusję.

W porównaniu z Wami jestem laikiem, nie wiem nawet, czy to dobrze, że się tutaj zarejestrowałam, ponieważ moje głębsze zainteresowanie Michaelem trwa bardzo krótko- ale wciąż dowiaduję się więcej, co wg mojego brata nazywa się obsesją i jest nienormalne; moja mama też coraz częściej zaczyna tak myśleć...

Oczywiście osoba tak znana jak Michael nie mogła być mi obca- natomiast przez ostatnie kilka lat moje zainteresowanie nim było znikome, a właściwie- prawie żadne. Bardzo podobały mi się niektóre utwory, szczególnie te wciąż puszczane w radiu (choć go raczej nie słucham), ale i szkolnym radiowęźle (niestety stacjonujący tam goście znali chyba jedynie "Billie Jean" ;<).

Większość twórczości (przynajmniej tej obejmującej albumy studyjne) w dużej mierze była mi znana z lat dzieciństwa- pamiętam, kiedy rozpoczęła się wielka promocja HIStory, mój tata kupił wtedy mnie i bratu pierwsze w życiu walkmany, a ja namiętnie przesłuchiwałam kupionego przez niego albumu (oczywiście, niestety w wersji kasetowej).