Badania on-line do pracy magisterskiej, dla fanów MJ'a:)

Miejsce na tematy zupełnie nie związane z Michaelem Jacksonem. Tutaj możesz luźno podyskutować o czym tylko masz ochotę. Jedynie rozmowy te muszą być oczywiście kulturalne :) Zapraszam MJówki do pogawędek.
Awatar użytkownika
MJfanTASTIC

Badania on-line do pracy magisterskiej, dla fanów MJ'a:)

Post autor: MJfanTASTIC »

Komu komu taściki do wypełnienia?? :-) :-)
...wiadomo, że każdy jest fanem MJ'a, nawet jeżeli o tym nie wie nenene , ale ja potrzebuje tych zdeklarowanych ;-) :mj:

Do rzeczy - jestem studentką V-go roku psychologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach i co chyba oczywiste - fanką Michael'a :-) MJ opanował mój umysł na tyle, że postanowiłam połączyć moje zainteresowania i tak, po wielu trudach powstał najbardziej odjechany projekt badawczy, jaki kiedykolwiek udało mi się stworzyć ;-)

Chciałam Was prosić o udział w badaniu dla potrzeb mojej pracy magisterskiej, które dotyczy wpływu jaki sławne osoby wywierają na postawy, poglądy i zachowania ludzi.

Badanie jest całkowicie anonimowe, a uzyskane wyniki posłużą wyłącznie celom naukowym. Udział w badaniu jest dobrowolny i ze względu na wymogi narzędzi badawczych, jest ono skierowane do osób od 16-go roku życia.
Badanie prowadzone jest w Internecie na stronie www.qlabo.eu i polega na wypełnieniu przedstawionych tam pięciu kwestionariuszy. Czas, jaki należy przeznaczyć na udział w tym badaniu nie powinien przekroczyć 20-tu minut.

Aby przystąpić do badania należy:
1) wejść na stronę www.qlabo.eu/register.php
2) zarejestrować się w serwisie podając swój adres e-mail oraz dowolne hasło
3) po otrzymaniu wiadomości e-mail, która jest potwierdzeniem rejestracji, wystarczy zalogować się do serwisu (loginem jest Twój adres e-mail, hasło to samo, które podałeś/aś przy rejestracji), aby wziąć udział w badaniu "BYĆ FANEM MICHAEL'A JACKSON'A" (bo tak je nazwałam ;-) )